Promotivni materijal za muškarce
Promotivni materijal za muškarce namenjen je određenoj ciljnoj grupi.
Više od 70 odsto svih kompanija u svetu koristi promotivne proizvode kao marketinške instrumente. Baš kao što im sam naziv kaže njihova glavna uloga jeste promocija proizvoda ili usluga. Zapravo, cilj je da se podsete postojeći i skrene pažnja budućim klijentima na određenu kompaniju kako bi ih motivisali na kupovinu.
Da bi se postigli navedeni pozitivni efekti, reklamni proizvodi moraju da budu predmeti koji se svakodnevno koriste. Na taj način garantuju da vas potrošači neće zaboraviti ili, možda, dati poverenje konkurentskoj kompaniji. S obzirom koliki značaj imaju veoma je važno da budu pravilno izabrani.
Izbor, pre svega, treba da se zasniva na polu. Imajte u vidu da većina pripadnica lepšeg pola pronalazi zadovoljstvo u shoppingu. Promotivni pokloni za žene obično su orijentisani na beauty proizvode i atraktivne aksesoare. Za razliku od njih, muškarce morate podstaći da izdvoje svoje vreme i novac. Zbog toga oni radije biraju brendove od kojih su dobili praktične stvari vrhunskog kvaliteta.
Koji je najbolji promotivni materijal za muškarce otkriva vam kompanija Kairos Birooprema.
Promotivni materijal kao deo poslovnog imidža muškarca
Živimo u digitalnom svetu. Međutim, to ne znači da celokupno poslovanje može da stane u mobilnom telefonu. Samim tim, i promotivni materijal za muškarce nije izgubio dozu vanremenske klasike, te su poslovne, konferencijske torbe uvek dobro rešenje za reklamu.
Svojom elegantnom formom savršeno upotpunjuju business look, dajući jasnu sliku o vašoj profesionalnosti. Ne čudi što su česti promotivni pokloni za zaposlene, ali i saradnike i verne klijente.
Ujedno, velika površina pruža brojne mogućnosti za grafički dizajn. Tako da uz logo možete postaviti i zanimljivu poruku ili sliku, bez straha da će reklama na torbi izgledati prenatrpano. Time ćete stvoriti veće šanse za proširivanje mreže klijenata.
Luksuzni promotivni materijal za muškarce
VIP promotivni proizvodi, a naročito skupocene olovke, predstavljaju prestiž u poslovnom svetu. Namenjene su uzanom krugu klijenata prema kojima negujete posebno poštovanje. Ove olovke se najčešće poklanjaju u posebnim prilikama, tj. za određene datume i događaje. Predstavljaju ne samo odlično sredstvo za reklamu, već i za stvaranje dragih uspomena.
Iako su malih dimenzija luksuz se lako prepoznaje. Njima ćete skrenuti pažnju gde god se pojavite – na poslovnom sastanku, seminaru, prilikom sklapanja nove saradnje… Što ih čini odličnom mobilnom reklamom.
Drvene kutije za piće kao promotivni materijal za muškarce
Od davnina piće je savršeni poklon kako u privatnom, tako i u poslovnom životu. Ukoliko želite da ostavite što bolji utisak na saradnike obratite pažnju i na njegovo pakovanje.
Naime, drvene kutije za piće daju neverovatni efekat. Poklanjanjem boce pića u njima budite sigurni da će i logo vaše kompanije ostati upamćen.
Pored sofisticiranog izgleda, ovaj promotivni materijal karakteriše velika trajnost. Procenjuje se da je njihova upotrebna vrednost oko 10 godina. Vaši klijenti će rado koristiti poklon čak i kada piće koje je stiglo sa njima odavno nestane.
Veliki izbor najkvalitetnijih promo proizvoda za muškarce po pristupačnim cenama možete pronaći u ponudi kompanije Kairos Birooprema.